momofbabyboy Doğum kontrol hapı kullanırken hamile kalan var mı sadece doğum kontolle yeterli koruma olur mu bu şekilde hamile kalan varsa düzenli kullanmadığınız için mi hamile kaldınız
ma3 momofbabyboy duzenli kullanmama ragmen gecen sene ocakta hamile kalmistim ve dogum kontrol hapi yuzunden bebegimjmde trizomi 13 trizomi 18 tanisi kondu ve karnimda vefat etmisti sonrasinda dogum kontrol hapino biraktim prezervatif ile korunduk hata ilea aralikta hamile kaldim ve hamd olsun cok saglikli bir gebeligim oldu saglikla dunyaya getirdim kizimi suan 2 aylik
wkubrq momofbabyboy bebeğim 6 aylık 3 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum ekstra korunmuyorum umarım hamile kalmam 🫠dorestil kullanıyorum
tsf momofbabyboy yapıyı genetiği bilmem de ilk evlendiğimde çocuğum yokken çok düzenli kullandım ve denedik öylesine hamile kalmamıştım iki ay tam da yumurtlama zamanlaeımda . Ne zaman bıraktım ciddi düşünmeye başladım o zaman kalmıştım. Yasmin kullandım bu arada
ikiaslanannesi ma3 doğum kontrol hapı bebekte trizomı 18 veya 13 yapmaz. Genetik bozukluk döllenme sirassında oluşur. Ayrıca dikkat etmemişsiniz bence kullanıma o yüzden hamıle kalmıssınız . Burda yıllarca kullanan var. Bende 7 aydır kullanıyorum başka hiçbir korunma yöntemi kullanmıyorum hamıle kalmıyorum.
-Cedric- ma3 benimde vücudumda morarma ve eklem ağrısı yaptı bu doğum kontrol hapı. Bıraktım kullanmayı, şikayetlerim geçti bacaklarım ağrıyordu her gün. Extra Spiralle korunuyorum. Birde aklımda deri altı implant taktırmak var..
momofbabyboy wkubrq benim de 5 aylık doğum kontrol hapı kullanıyorum ama hamile kalanları duyunca çok korktum
benseninanonim kizim 11 aylik 9 aydir kullaniyorum hamile kalmadim umarim boyle devam eder ama yan etkileri cok maalesef
ma3 ikiaslanannesi herseyimize bakildi ne bir genetik bozuklugu nede bir baska sorun cikmadi esimin benim herseyimize spermlere ksdar saglik kontrolunden gectik fakat evet ilaci duzenli kullanmadigim icin etkisi olmus ve trizomi 13 18 tanisi nadir gorulen bir taniymis doktorum cok iyi isinde fazlasiyla profosyonel bir doktordu beni kandircagini sanmam ve kontrol haplarinj dogum yapmama ragmen onermedi deri alti impilant yada spiral onerdi
Yagmursonrasitoprakkokusu ikiaslanannesi neredeyse 5 yıldır kullanıyorum. Gebe kalmadan önce de kullandım. Gebelik düşünmeye başladıktan sonra bırakınca 3 ay sonra hamile kaldım. Kesinlikle düzenli kullanımda koruyor
byzyldz momofbabyboy 15 aydır kullanıyorum bence büyük rahatlık farklı hormonal etkiler de görmedim microgynon hapı
asrinhatasi momofbabyboy 1.5yıl qlarista kullandım. Ekstra bir yöntem kullanmadım. Bıraktıktan 3 4 ay sonra hamile kaldım. Zaten bıraktıktan sonra hemen hamilelik önerilmiyor. Doğumdan sonra 6aylıkken çocuğum emmiyor ve adetim düzene girdi diye tekrar başladım. Muhtemelen saatini kaçırdım ya da almayı atladım çocuğumun 11.ayında adet görmedim. Sonra spiral taktırdım. O da kaydı şimdi tekrar başladım düzenli ve saati saatine alırsanız sorun olmaz.
asrinhatasi ikiaslanannesi sonuçta içilen haplar hormon ilacı. Vücudun 2 3 ay kendine gelmesi vücudun hormonları atması gerek demişti doktorum.
Elfelf475 momofbabyboy benim doktorum sadece spiral önerdi. Yani hap kullanmak yerine spiral daha kolay değil mi sizce
momofbabyboy Elfelf475 spiral taktırmak istemememin ilk sebebi vajinal yoldan bir şey yapmaya korkuyorum henüz ikincisi kayma muhabbeti o beni daha fazla anksiyetik yapar