Merhaba kızlar kafam çok karıştı size danışmak istedim . Normalde ikinci kızım Ocak doğumlu düzenli bir şekilde doğum yardımını çekiyordum ama geçen ay bankaya gitmedim bugünde tesadüfen bu aile kartın bankaya gidip başvuruda bulunulması gerektiğine dair msj gelmişti hem parayı çekeyim hem karta başvurayım diye gittim ama kız hesapta para yok dedi ee eylülde yatan paraya ne oldu benim kafam karıştı 🤷🏻♀️