gkc_brc 2 ay 6 günlük anneyim. Normal doğum yaptım içten ve dıştan kesi yapıldı ve çok dikişim vardı, hala iç kısmımda bi sertlik hissediyorum, çok rahatsız ediyo beni, ilişkiye de giremiyorum yapamıyorum çok korkuyorum 😔 geçici deyin lütfen
[silindi] gkc_brc Geçici 🌝 İç kesiden sonra genişleme olmaması için doktorlar toparlayarak dikiyor. O yüzden alışana kadar rahatsız edebilir ama geçici.
Minniemouse_4235 gkc_brc geçiyo ama şişlik neden oldu acaba mikrop mu kaptı ilk bende öyleydim canım ilişkiye giremedim çok korktum başlarda ağrın olacak ama geçiyo valla aklı olan normal doğurmaz doğururken ayrı Çek doğurduktan sonra ayrı
ecem34 gkc_brc benim de 16 dikişim vardı ve hissediyordum çok kötü bi duygu biliyorum. 3. Ayıma girdim öyle ilişkiye girdim korkmana gerek yok canım. Doktorun da izin verdiyse ilişkiye girebilirsin. Ayrıca dikişin çok olduğu için hissediyosun üzülme bi süre sonra geçiyo 😘
gkc_brc [silindi] peki şu içerdeki sertlik nedir böle anlamış değilim, doktor her şey çok güzel dedi sadece
RundownMom Minniemouse_4235 ben de normal doğurdum ve sonrasında çok çektim. Hemoroid dikiş vs. Doğururken yaşadığın travma da çabası. Şimdi normal doğumu övenlere sinir oluyorum açıkçası. Olduysa bebeğime oldu faydası yararlı bakteri alması falan.
gkc_brc ecem34 doktor dedi olabilir ilişki diye ama bana acıyo gibi geliyo azıcık denedik yapamadım ben
Minniemouse_4235 gkc_brc evet benim annem sakın normal doğum yapma sezeryan ol dedi ki annem hep normal doğurmuş .. o kadar acı çekçen deli misin gir sezeryanını ol çık dedi valla 2. Yi sezeryan oldum en azından sadece doğumdan sonra çekiyorsun o ölümcül sancıları alttaki dikiş sancılarını çekmiyorsun
GirayinAslisi Benimde dikiş yerim ilişki anında yırtilcakmis gibi geliyor 5 ay oldu gerginlikten yirtilcak sanıyorum normal doğum tamam güzel de orası da fazlasıyla deforme oluyor yani valla baskasininkini bilmem de benim orası haritaya dönmüş afedersiniz bi suru parçalar var irili ufaklı insan bakamıyor
Zeynepazram GirayinAslisi benim doktorum estetik dikiş yaptı kesi olmadı yırtılma olmus ama canımdan can gitti ölüyorum sandım dikişide hissettim uyusturma falan yapmadılar yani sancı cekerken 5 dk serum verdiler ama aralarında konusurken boş serum dedi boş serum nıye versinler ki ama cok guzel dikmişti eski halinden daha iyi görünüm olarak
balannesiii gkc_brc şişlik icin doktora gitmelisin bence ben öyle bişey yaşamadım benim dikişimde cok yoktu 2 tane falan o yüzden zorlanmadım öyle bişeyde olmadı🤷♀️
balannesiii gkc_brc bilemedim ki canım bende hiç rahatsızlık olmadı eğer sen rahatsız hissediyorsan icin rahat etsin bir baktır doktora
zynb_tpkn gkc_brc Benimde hem içten hem dıştan dikişim vardı. Doğumdan sonra dikiş atarlarken sandım ki bi daha doğuruyorum o kadar acı hissetmiştim. Daha sonrasında ise 2 hafta kendime gelemedim düz bi şekilde hiç oturtamadım emzirirken filan hep yarı yatar vaziyetteydim. Şişlikte olmuştu ama çok şükür hepsi geçti, şimdi oğlum 14 aylık . Senin doktorun da herşey normal diyorsa korkma geçecek inşallah. İlişki için ise kendini korkutmadan hazır hissettiğinde yapmalısınız bence. Allah herkese sağlık sıhhat versin 🙂
gkc_brc zynb_tpkn amin inş canım🙏🏻 Bebek doğunca bitmiyo herşey işte bende senin yaşadıklarını yaşadım , bi de bunu atlatırsam allahın izniyle
Sulebrk gkc_brc geçer benim kesim olmadığı halde soyrıklara dikiş atıldı dışardan ilişkide benim de acoyabiliyor