
Kızlar 26 aylık kızım var ilk doğduğun travel sistem almıştım puset le kolaylık oluyor diye sonra 1 yaşını geçince ikinci elden baston Bebek Arabası buldum 500₺ ye aldım Doll marka kırmızı renk ama geçen perşembe günü çarşıya giderken lastiğinin o
Yolda koptuğunu fark ettim daha da bulamadım Arkama bakıp Sonra seriden kalktığı için yedek lastik d bulamadik Ve ikinci kez anne olacağım bütçem çok yok yatabilen uygun yollu baston buldum aldım bugün.Alip memnun kalan varmı bu markayı merak ediyorum.Ben hepsi buradadan aldım kupon vs 2135₺ ye geldi.Simdiden güzel yorumlar için teşekkürler 🥰