Arkadaşlar ben çok güvendiğim bir sayfadan çizme aldım Suni deri bir çizme. ancak baldır kısmı sıktı yani biraz. Üstelik çizmeyi çorapsız taytsız giydim. Yani bacaklarım öyle çok da kalın değil ama niye böyle oldu, anlamadım. Sonra başka sayfalara felan baktım aynı çizme üzerinden aynı yorumlara denk geldim. Değişim yapsam kargo yine benden çıkacak. Onun yerine bunu kunduracıya felan götürsem açar mı ya da giydikçe azıcık da olsa bolalır mı acaba