İlk çocuğum deneyimsizim 3 gündür hasta 10 aylık olucak ateş var arada birde öksürüyoe bugün devlet hastanesi çocuk acile götürdüm burnu şuan akmıyor ama temizlemek için fizyolojik serum verdi temizle dedi. Boğazda enfeksiyon yok kulakları kırmızı değil enfeksiyon yok ama antiyotik verdi 3 gün kullan dedi. Konu çocul olunca insan herşeyi araştırıyor hiç bir test falan yapmadan direk antiyotik verdi kullamalıyım tedirginim