Minniemouse12131415 Kızlar doğum sonrası nasıl korunmaya başladınız? Başka çocuk düşünmüyorum. En güvenilir, en hormonları az etkileyen yolu arıyorum 🙏🏼
ozdenizzz Minniemouse12131415 iğne varmış bende onu araştırıyorum en etkili ve acısız olan. Çünkü ben spiral E de ilaca da güvenmiyorum birde ikizlerim var.
bekt55_ Minniemouse12131415 10 aylık oldu Yasmin doğum kontrol hapı kullanıyorum memnunum doğumdan önce de kullandım doğumdan sonra tekrar kullanıyorum yan etkisi kilo alımı yaşamadım
aysebb Minniemouse12131415 40 ımda hapa başladım 2 yıldır kullanıyorum. Hap artı başka bir yöntemde kullabilirsiniz
Snp57asel Minniemouse12131415 aslına bakarsan bende hamile kalmak istemiyorum tekrardan ama bazen geri çekilme yöntemiyle bazende eşim prezervatif le korunuyor doğum kontrol hapı kullanmak istemedim daha çok kilo alırım diye zaten kiloluyum ama aklıma yatan spiral var müsait olduğum bi zaman onu yaptiracam
nazlimom_ ozdenizzz iğne yan etki yapıyor bacakta varis, kilo alımı, adet gecikmesi. Doktorum asla önermedi
ozdenizzz Minniemouse12131415 tam konuya hakim değilim ama benim ablam 6 senedir öyle korunuyor hiç bir yan etki olmadı ki kadın hastalıklarından çeken biri sanırım kilo yaşa göre de kaç ayda bir vurulacağını belirliyor doktor.
wkubrq Minniemouse12131415 bebeğim 6 aylık 3 aydır dorestil doğum kontrol hapı kullanıyorum yumurtlama döneminde ilişkiye girmiyorum ekstra korunmuyorum umarım hamile kalmam 🫠
ozdenizzz nazlimom_ dediğim gibi tam konuya hakim değilim tabi ama onda bir yan etki olmadı tabi başkasında olmayacak diye bir şey yok. Ama ben de korkmuyor değilim ikizlerim var bi Süpriz olsun istemiyorum bütün önerilerinize bende açığım ♥️
ozdenizzz metemom_ dediğim gibi hakim olduğum bir konu değil ablamda böyle bir şey yapmadı ama sizin söylemeniz iyi oldu demek ki herkes de aynı değil.
metemom_ ozdenizzz anladım canım uyarmak istedim sadece bir dönem tüylenme yaptı bir dönem sivilce yaptı bir dönem sütümü azalttı emzirirken etkilemiştir belki beni
hulyaakhan Minniemouse12131415 benim kronik bir hastalığım var doğum kontrol hapı kullanamıyorum bir kutu kullandım hastaligimi tetikledi atak dönemi başladı. 3 aylik korunma iğnesi yaptırdım ama pişman oldum aşırı baş ağrısı ve bel ağrısı yaptı. Ayrıca yaklaşık 3 haftadır da damla damla kanamam var bu da olmadı yani napicam bilmiyorum..