Kızlar merhabalar benim kizim memeyi çok iyi aliyordu ama ben böbrek tasi düşürdüm o ara ilaç aldim ve iki gün emziremwdim sütümü sagip dokmek zorunsa kaldim ve mama verdim biberona alisti şimdi meme emiyor ama arada sinirleniyor almiyor arada red yasiyorum nasıl aşabilirim çok kafama takiyorum sagip biberonla vermek istemiyorum emsin istiyorum ama sakjnken biraz aliyor onun dışında gözü açildimmi almiyor biberon istiyor ne yol izleyebilirim