hasbitto bende dogdugundan beri hipp kullaniyorum . 4 ay 1 gunluk kizim . 1. Ci ayindan sonra gaz sorunu oldu bi donem mamasina zeytinyagi damlatiyordum bi kac ogununde , ben sorun yasamadim . Hala ayni mamayi kullaniyorum bi sorun yasamadim . Her bebegin bunyesi farkli . Bize iyi gelen baska benege yaramayabiliyor . Aptamil almistim bi kere kakasi normalden civik ve sumuksu oldu bize yaramadi , ama arkadasjm cok memnun gibi .