10 aylık bir kızım var. Gece gündüz farketmeden emiyor. Sabah 8 de kalkar. İlk uykusuna 11 de geçer. 45 dk 1 saat kadar uyur. 2. Uykusuna 3 gibi geçer. Max yarım saat uyur. Akşam da 8’de gece uykusuna geçer. Sabaha kadar kaç kez uyanıyor bilmiyorum ama sürekli yanında mıyım değil miyim diye kontrol ediyor. Tek başınaysa bağırarak ağlıyor. Çok yoruldum. Uyuyunca biraz rahatlayım dinleneyim diyorum ama doğduğundan beri sürekli onu görmek uykumda bile onu uyutmaya çalışmak beni resmen yıprattı. Nasıl düzeltebilirim bu uyku sorununu Allah aşkına bir çözüm söyleyim