pinary24
Oğlum sıcağı hiç sevmiyor. 22 derece odamız, 1 tog ve altına bir zıbın gidiyoruz, çorapsız yatıyor çok rahat. 1.6 tog var onu giydirince biraz sıcaklıyor. Sabah uyandığında vücudunun ısısına bakın (gövde kısmı) eğer normalse sorun yoktur, içiniz rahat etmezse 1.6 tog alıp rahat edebilirsiniz tamamen bebeğe göre de değişiyor.