Amine35 Biyopsi de parça alınıyor. Saat yönünde toplam 5 parça alındı. Bunları öğrencilere anlatırken dinledim. 😂 Hiç bir şey hissetmedim. Çok kısa sürüyor. Arkadaşım dışarda 20 dk beklemişti. Ben içerde üstümü giydim, öğrenciler geldi, uzandım, bir kaç dk bekledim sonra işlem yapıldı bitti.