Merhaba kızlar, 3 yaşındaki oğlum havalar serinlediğinden beri geceleri sık sık çişe kalkıyor bazen de altına yapıyor.Mesela bugün babası yatmadan 2 saat önce yarım çay bardağı kadar portakal suyu içirmiş ve yatırmadan önce de tuvaletini yaptırmış.Buna rağmen 1 buçuk saat sonra altına kaçırdı ağlayarak uyandı. Sizce normal mi bu ilk defa bezsiz bir kış geçireceğimiz için normal olup olmadığını anlayamadım. Yani yatmaya yakın bişey içirmemize rağmen her gece ⅔ kez çişe kalkması ve dolu dolu yapması olan bir durum mu?