kmsl1 kısım kısım değişiyor bence arkadaşomınkide böyle olmuştu. İlk doğumda 8,9 saat sanci çekmiştim ama açılmam olduğunda beş dk da doğum kanalından çıktı. Ama ikinci doğumda iki saat sanki sancı var gibi yok gbi bi gelip gidyordu sadece 40 dk sancı çektim o sancıda zaten doğum sancısıydı ikinci doğumda çocuk doğum kanalına sıkıştı ama benim doktorumda doğmak istemiyor çok inatçı geri içeriye kaçıyor demişti. Doğum çatalında doğana kadar doktorda baya uğraştı yani doğum kanalında çocuk 15 dk kalmıştır 15 dk çocuk çıkmasını beklemişizdir ama deidğim gbi ikinci doğumda karın kasları gevşediği için sancıyı hissetmiyosun doktorumda demişti. Ben 3 cm açılmayla bir hafta gezdim. Ama dediğim gbi ilk doğumda karın kası gergin olur çocuk doğum kanalına inerse hemen çıkar ama ikinci ve sonraki doğumlarda karın kası gevşediği için sancıyı çok hissetmezsin çocuk doğum kanalında karın kasların gevşek olduğu için çocuğun çıkışı seni zorlar. Ama hayatımda deseler inanmazdim 40 dk lık sancıyla doğırdum hastaneye gitmesem evde doğururmuşum yetişemezmişim çünkü🤣