AtesPerisi daha çıkmasına biraz daha var birkaç ay daha .ama yerleri kaşınıyordur .diş kasiyici verin hatta buzluğa koyun 5_10 dkk kalsın öyle verin . Biraz sıkıntılı bir dönem. Bolca salya ve gözyaşı olacak.tam çıkarken ateş ve ishal de olabiliyor ama daha var ona . 🌸🌸 inci gibi dişleri olsun sağlıkla büyüsün bebisiniz 💐