Daha önce de yazmıştım bebeğim biberonuyla uyumaya alıştı. Gündüzleri hep göğsümden emiyor gece uyumadan önce biberon veriyorum. İki üç gündür emerken memeyi ağzından çıkarıyor sonra da sinirlenip ağlıyor. Bugün de aynısı yaşandı. Bebeğim ilk doğduğunda emzirme sorunum vardı iki gün sarılıktan yattığımız dönemde çocuk doktoru yardımıyla bebeğim emmeye alışmıştı. Tekrar meme reddi olacak diye korkuyorum ne yapabilirim?