13 aylık oğlum henüz yürümüyor ama bir yerlerden tutunarak yürüyor,sıralamada sorun yok. Ama 1 haftadır ellerinden tutup yürütmek istediğim zaman asla yürümüyor direk oturuyor böyle bir şey başına gelen oldumu? Hem korkuyorum hemde sıralıyor saçmalama diyorum😂