Ssude İki yaşındaki kızım çok ama çok inatçı. Oto koltuğa oturmuyor. Oturduğunda kıyameti koparıyor. Arabadan inene kadar asla susmuyor. Güzel anneler bana yardım edin ne yapacağımı şaştım.
NariNariKiminYari Ssude ağlayarak oturması gerektiğini öğrenecek. Allah korusun kötü bir kaza sonrasında siz ağlayacağınıza bırakın şimdi ağlasın
kelebegiminannesiyim Ssude bırakın ağlasın. Benim kızım da aynıydı birkaç defa ağladı ağladı alıştı sonra
doruk14 Ssude benımkıde 11 aylık ağlasada kısa yolculukta almıyorum alışması gerekıyor çünkü ama uzun yolculukta sıkıldığını anlıyorum o zaman kısa bı sure alıp tekrar koyuyorum Bi tanıdığımında çocugu cok aglıyodu inat etti ağlasada almadı oyunlar herseyı yaptı suan 4 yasına gircek direk gidip oturuyor yani ağlasalarda inat edip alıştırmamız lazım onların güvenliği için
Ssude NariNariKiminYari aynı fikirdeyim belki burda aynı şeyi yaşayan anneler vardır. İnşallah alışacak.
Ssude kelebegiminannesiyim hiç durmuyor bir başlıyor anne kucak diye ağlamaya susturmak mümkün değil. Kenara çekip biraz oyalıyoruz ama arabaya bindiği an yine krize giriyor.
Ssude doruk14 bugün ekran bile vermeye çalıştım ama kızım ekrana da alışık olmadığı için fayda etmedi.umarım kızım da alışır 🤲🏼
Retzja Atıştırmalıklarla, cama yapışan oyuncaklarla, şarkılarla, kitaplarla alışacak. Alışması şart, Allah korusun kazalar bir anlık. Ağlaya ağlaya da olsa öğrenecek, sonrasında sizin ağlamamanız için.