kasimpati Oğlum 1 yaşında olmak üzere bir günde şak diye mama içmeyi bıraktı sürekli veriyorum ama 30 cc anca içiyor sanırım artık mamayı bıraktı elimde bir sürü de mama kaldı ne yapacağımı bilmiyorum
daisysever Kızım uyurken biberonsuz uykuya dalamıyor 2 yaşında ama hala mama içiyor açlıktan değil keyfi darısı başımıza ne diyim