aselkussum aynını yaşadık. Oğlum bir ay kabızlık yaşadı. Yaparken çığlık çığlığa ağlıyordu resmen. Artık korkuyordu kaka yapmaktan. Kıçı zorlanınca hemen ağlamaya başlıyordu. Kan da gelmişti popodan.
Çocuk doktorumuza götürdük. Muayene etti popoyu çatlak var dedi. Duphalac verdi. İki üç krem verdi karıştır sür dedi. Beslenme tarzını değiştirip bol su içirdim. Kayısı abandım. Geçti sonra