Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu 40 çıktıktan sonra adet olmadım hiç ufak lekelenmeler yaşadım. Önceki doğumumdan sonra direkt normal düzene girmişti. Bu arada emziriyorum. Normal midir böyle olması? Bu durumu yaşayan var mı korkuyorum. Korunuyoruz prezervatifle. Sadece iki kere oldu münasebetimiz.Onda da kontrol ettim yırtık var mı diye. Ayın 15 inde muayeneye gittim bi problem yok dedi ultrasonla baktı. Düşünmek istemiyorum ama diğer bir ihtimal olabilir mi?