Yaklaşık 15 16 aydır bebelac kullandım son kullandığım bebelac inanılmaz derecede ishal yaptı doktor sağlık yönünden bi problemi olmadığını söyledi mama kaynaklı olabilit dedi önerisiyle sma iyi geceler aldım oda kabız yaptı randevu bulamıyorum doktora şahsi numarasıda yok enterogermina ve duphalac vardı evde onları verdim ne yapabilirim başka öneriniz var mı ?