2 yaşında bebeği olanlara sormak istiyorum, bebeğiniz uyku düzeni nasıl?
Benim bebeğim 1.5 ay öncesinde öğlen 12.12-30 gibi öğlen uykusuna yatardı. Akşam da 9 da akşam uykusuna yatardı. Şuan öğlenleri çok zor uyutuyorum, uyuması 1’i geçiyor. Önceden akşamları 9 diyince uyurdu, şimdi uyuması 10 u buluyor. Bana hiç zaman kalmıyor. Bir de sınava çalışıyorum, o uyuyunca çalışabiliyorum sadece. 10 da uyuyunca artık çalışacak hal kalmıyor bence. Nasıl eski düzenine dönebilirim??