Biberon kullanmıyor ve haliyle memeye güvendiği için de adam akıllı yemek yemiyor ve haliyle acıtıyor ıssırıyor katlanılacak gibi değil memeden artık kesmek istiyorum ilk öncelik gece beslenmesini kesmek istiyorum sizler nasıl kestiniz biberon kullanmayan bebeklerinizde önerilerinizi bekliyorum