9 aylık bebişim var hala adapte olamadım. Hiç yalnız çıkmadık çıktıysak da max parka yürüyüşe ev yakınımıza. Avm gitmedim yalnız ki tuvalet olayı evet çok sıkıntı bazı yerlerde aile tuvaleti var bebek arabası girebiliyor içeriye anca öyle. Zaten şuan ek gıdadayız yok kahvaltı yok ara öğün yok akşam yemeği valla zaten erkek bebe asla durmuyor birde bunları hazırla çık ekstra yoruyor o yüzden hala çok zor geliyor