demolishman Sezeryandan sonra bel ağrısı yaşayan var mi ? Benim 20. Günden sonra başladı sol tarafımdan sol bacagima vuran neredeyse topallatacak kadar. Yani tam tersi iyileşmek gerekirken geçmedi pazartesi 40. Çıkıyor ama düzelmedi kalıcı olmasından korkuyorum
aysays97 demolishman benim de 10. Günde falan başlamıştı 30.güne doğru da birden kesildi ama ara ara yorulduğumda ve ağrı sırtıma vurduğunda ağrı anestezi bölgemde birikiyor gibi geliyor bana hala tam kurtulamadım yani bence :/
denizalismom demolishman ben normal doğum yaptım benimde bel ağrım çok fazlaydı artık eğilip kalkarken tutuluyordum resmen . Fıtık olduğunu öğrendim