Tam dediğiniz gibi biz şuan 9 ay 3 günlüğünüz bu dediğiniz durum 7. Ayda başladı ve hala sürüyor psikolojim bitik durumda uyku falan yok tükendim gündüzleri 30 dkdan fazla uyumuyor gecede 30 kere kalkıyor deli gibi ağlayarak. Gerçekten bana yenidoğan Kolik zorluğunu bile unutturdu bu çok başka bi atakmış mahvolduk Allah yardımcımız olsun. 2 uykuya düşürdüm aynı, uyku aralıklarını açtım aynı, yorulmuyor dediler yordum yine aynı. Hiçbir çare bulamadım