8,5 aylık bebeğim 2 gündür sebepsiz yere bir ağlamaktır ağlıyor ki bir yerinin ağrıdığını anlıyorum. İlk dişinin ucu elimize geliyor ama beyazlık yükselmiş değil henüz. Yanındaki diş şiş. Dişten mi bu kadar ağlar başka bir şey midir ? Kendini çok çaresiz hissediyorum 😭