Minikprenses_1 bebeğin 24 ay sütünüz. var ise o sütü emmek hakkıdır sütünüz ola olan 24 aydan önce bebeğinizi eğer keserseniz onun hakkına girmiş olursunuz kendi bırakırsa günahı yoktur bildiğim kadarıyla
“Anneler, çocuklarını iki tam yıl emzirsinler. Bu, emzirmeyi mükemmel şekliyle uygulamak isteyenler içindir.”(Bakara, 2/233)
“Sütten kesilmesi de iki yıl kadar sürer.”(Lokman, 31/14)
“Çocuğun anne karnında taşınması ve sütten kesilmesi otuz ay sürer.”(Ahkaf, 46/15)