Bebeğim 3 aylık bu gün rota ve menenjit aşılarını oldu ateşi 37.7 olunca calpol verdik 38 e çıkınca islak bezle vücudunu silmeye başladık 1.3 saat oldu ateşi hâlâ 37.4 ,37.5 civarı bezle silmeye devam etsem mi doğru mu yapıyorum bilmiyorum sağlık ocağındaki ebe böyle söyledi içim rahat değil hastaneye gotirsemmi sizce orda ne gibi önlem alıyorlar yatış falan yaparlar mı bilgisi olan varmı ilk bebeğim tecrübesizim