defnesmam42 hunilimomy çok güzel isimler sade ve net bu tarz isinleri de çok seviyorum 😇 adıyla yaşasın ❤️
defnesmam42 Dondurmalikahve bende genel olarak Türk isimlerine bayılıyorum ama kızımda bir şey oldu iki adı var biri Türkçe biri de defne iste Yunan mitolojisi ama ben Türkçe anlamına bakmak istiyorum
Dondurmalikahve defnesmam42 Bende Alp Arslan koydum. Kızlarda Bilge, Tomris, Umay, Akça, İlay, gibi isimlerde en çok beğendiklerim.
defnesmam42 dmtsmnmrlp evet Alp bu aralar biraz rövaçta sanki ama güzel isinler bende seviyorum ama dediğim isimleri daha çok sevdiğim için 🥲 adiyla yasasin miniginiz❤️
defnesmam42 SheDoesntCare adıyla yaşasın ❤️ eymen de çok güzel ama kesinlikle isim yapardim ben 😇benim iki isim sevdam 😂
defnesmam42 Burakgul1 adıyla yaşasın ❤️ evet Kayra Uras akrabamin oğlunun adı çok beğeniyorum hem çok modern hemde çok yakışıyor
beyzzsenturkk_ defnesmam42 oğlum olursa Alparslan kızım olursa Lidya koyacağım. 1 kızım var adı AFEL su an 9 haftalık hamileyim
defnesmam42 beyzzsenturkk_ adıyla yasasin ❤️ rabbim kolay bir hamilelik ve doğum nasıl etsin diyorum afel ismini ilk defa duydum anlamı nedir ? Alparslan da güzel bir isim ama artık çok bilinen bir ad
defnesmam42 metemom_ ayyyy maşallah adıyla yaşasın ❤️ Tunahan diyorum Metehan Tunahan aşırı uyumlu Miran da güzel tabu ki ama ikisi de Türkçü isim olsun derseniz cokn gyzel olurlar 🥰
Minikcikler00 defnesmam42 benimde oğlum var uraz ege ismi asil ve çınar isimleride hoşuma gidiyor bir tanede kızım var efnan sare😍
defnesmam42 Minikcikler00 iki adıyla yaşasın ❤️ kesinlikle Uras veya Uraz düşünsem net bir tane de ek isim koyardim çok yakisitigini düşünüyorum çünkü 😂 asıl güzel ve bilinmedik fazla