merhaba kızlar 3.5 aylık kızım var, bugün doktora götürdük 1 aydır sadece 300/400 gr almış hala daha alamıyor, çok hızlı gelişim gösterdi kilosu hiç düşmedi sarılık falan olmadı ama birden yavaşladı.
bugün doktor dedi ki istediğin yiyeceği sıvı şekilde verebilirsin? siz ne diyorsunuz