durudenizzzz benim ilk hamileligimde göbek deligimden asagi catlaklarim olmustu suan 2.ye 39. Haftadayim göbek deligimin üstünde de mide hizama kadar 6 7 çatlak oluştu okadar yağ surmeme rağmen 😭 benim karnim her iki hamileligimde de kocaman oldu neden böyle oldu anlamıyorum ama geçen bir hemşire ikizmi diye sordu o derece 😓 aynaya baktikca cok uzuluyorum ama kuzularimiz sağlıklı olsunlar da vücudumuzdan vazgeçmiş olalım diye kendimi teskin etmekten başka yapabileceğim birşey kalmadı 😓