Öğlen 30 dk uyudu , 4:30 gibi yatti suan 6:30 uyanmak üzeredir bebeğim. Normalde öglen1 saat aksamüstüde 1:30-2 saat uyuyor evdeysek eğer maximum bunlar tabiki. Geçen kaynanamda uyudu öglen yine az uyumustu aksamüstü 1 saat yattı uyandı aldım bende az uyududa olsun dedım o kadar uyutma cocugu aptal olur aptal edersiniz diyo ay cok sinirlendim. Çok uyutma çocuğu diyo böyle bi şey var mı cidden