parla__ Kızlar çeyiz için misal nevresim mutlaka bu marka ,tabak mutlaka su marka,misal çaycı bundan başkasını almam dediğiniz o dalda en kaliteli markayı yazabilir misiniz ürünleri ile birlikte. Hepinize simgiden teşekkür ederim 🙏
mavipatikk parla__ Tamamen şans işi bence… Emsan yılların markası mesela fiyatlarda çok uygun değil yani ama bıçakları paslandı mesela… Maalesef artık hiçbir şey eskiler kadar sağlam uzun ömürlü değil 🥲 Markadan ziyade içeriğine bakıp almak mantıklı artık. Nevresimmi alıcaksın pamuk oranına bakıp al mesela… Markaların bir değeri kalmadı benim gözümde maalesef şu markaya kefilim diyebileceğim hiçbir ürün yok 🥲🥲
dygskerem parla__ tekstil taç markasına bakabilirsin yada elart bella maison kaliteli karacanın ev eşyalarını önermiyorlar kahve makinesi vs benim korkmaz hepsi memnunum annemindi grundig çaycısı falan çok memnun arçeliğin kahve makinesi çok güzel kahve yapıyor set almasaydım kesinlikle onu alırdım madame coco ve english home ürünlerini beğeniyorum yemek takımım kütahya porselen ve karaca memnunum hiç bi çizilme falan olmadı makinede seramik yemek takımı veya kahvaltı takımından uzak dur kenarları çatlıyor kırılıyor hiç dayanıklı değil
Asyaveannesi04 parla__ Karaca almayın da, aşırı kötü ne nevresimi nevresim ne tencereleri tencere, kahve makinası bozuldu yetkili servisi yok. Tencere seti zwiling aldım sonradan, nevresim english home yada taçdan aldım, bıçaklarımı solingen aldım, düdüklü fissler
parla__ Mesela ben korkmazalfim hiç memnun kalmadım tabakları kenarları kırıldı,blendir ilk calistirdigim an bozuldu ,granit tencere tavaları içleri kağıt gibi sokuldu ,dufuklusu bozuldu önermem bn memnun kalmadım.
neslika parla__ madam Coco nevresim takımlarından çok memnun kaldım tavsiye edebilirim. (taç çok övüldü ama birkaç yıkamada lastikleri saldı boyası soldu) jumbo Çatal bıçak takımına çok para verdim ama pas lekeleri oluştu. Karaca tencereleri tavsiye etmem. Kütahya veya güral porselen yemek takımları gayet güzel.
eymenku parla__ benim evdekileri söyleyim set olarak almadım ben hiç birini kahve makinası arzum iki tane var ikisindende memnunum çaycı arzum tost makinası karaca blender arnica böyle böyle araştırarak almak en iyisi hepsi 6 yıldır ekimin altında şükür hepsinden memnunum yemek takımı tencere takımı gibi şeyleri emsandan aldım çatal kaşık nehirden aldım nevresim çoğunu annem diktirdi bı kaç tane aldım ben hiç birinden memnun kalmadım Karaca dan almıştım bı tane onu günlük kullandıms sadece o güzel çıktı