2prensesimvarcanim Kızım 1 yaş 1 aylık 2 3 gün ateşi çıktı huzursuzdu damaklari sis ağrı kesici veriyorum arada disjelide sürüyorum fakat sürekli kucakta durmak istiyor sürekli ağlıyor dişten mi yapıyor yoksa gerçekten 1 yaş sendromu mu ya bu
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim kucaktaykende agliyor bırakınca da ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim canı acıyor ondan böle die düşünüyorum üzülüyorum ama yoruldum günlerdir bu sekildeyz dışarıya çıkarıyorum bisikletiyle bebek arabasıyla falan yine ağlıyor parkta da aynı nasıl sakinlescek ne yapacağımı bilmiyorum 🥺