ellerimtombik1 sadece üstü satmıyorum takım olarak o fiyata veriyorum daha ne kadar ucuz olabilir ki 0 ürün yani hiç giyilmemiş bide normal şartlarda böyle kalın elbiseleri en az 500 600 den aşağı alamazsınız daha ucuza nerde satılıyor söyleyin de ben alıyım 😄