bengi995_ benim kızım 15 aylıkken yürüdü , yaşına girince yürüme arkadaşı alıp dışarda , parkta hep onu sürdü öyle alıştı evde de kullandık yürünenin mantığını anladığı an desteksiz yürüdü . Her bebek aynı olmuyo takma kafana hazır hissedince yürür canım