Kızlar normalde nispeten sakin bir bebeğim vardı uyumluydu ama son bir aydır herşeye ağlıyor sürekli yanımda bir yere giderim diye korkup paçama yapışıyor asla durmuyor eşimle de durmuyor zapdedemiyorum sanki önceden de her gün parka çıkarırdım hiç ağlamazdı şimdi kafasını kendini yerlere atıyor sürekli emme isteği var azı dişleri çıktığı için rahatlamak istiyordur diyorum ama tiksindim kendimden bu süreç ne zaman geçecek