birprens_birprenses barslan66 hapindan bahsediyorsunuz sanırım ben 9 aydır cerazette kullanıyorum memnunum ama tek sıkıntı ara lekelenme yapıyor birde bazen geciktirme yapıyor adette saatleri kaçırıyorum sanırım ondan kaynaklı
birprens_birprenses barslan66 ödem yapıyor yedigime ictihime dikkat ediyorum hiçbir şekilde kilo veremedim hala ilk bebegime doğum yaptıktan 2 ay sonra karnım dümdüz olmuştu şimdi 6 aylık hamile karnı gibi