Kitsu ah canım geçmiş olsun salgın var sanırım bizde yeni atlattık. Aniden kusmaya başladı ve geçmedi kusması acile gittik kan aldılar serum verdiler bulantı için ilaç verdiler. Gece 4 te kardeşide kusmaya başladı onuda getirdik acilde sabahladık. Sonra ishal başladı. Doktor kanda enfeksiyon yok ama bir
gün hastanede kalın dedi . Velhasıl probiyotikk verdi kullanıyoruz kusmaları iyi ama ishal devam ediyor sürekli muz patates falan yediriyorum ama sen acile gitsen daha iyi olur cnım sürekli su kaybediyor çocuk