14 aylık bebeğim, 10 gün önce geniz akıntısı tıkanıklıktan dolayı doktora gittik. 39 derece ateşide vardı. Doktor antibiyotik tedavisine başladı. Daha da ağırlaşınca başka doktora gittik oda ciğerlere kadar indiğini söyleyip iğneye başlattı. 5 gün iğnesi bitti ama kızım hala iyileşmedi. Hala ateşi 38.5, hala burnu tıkalı çok fazla akıyor. Tüm belirtiler devam ediyor. Dün gittik yine ilaçlarını uzattı 2 iğne daha verdi. Ama kızım dünden beri halsiz uykulu sürekli daha da hasta gibi. İştah zaten yok. Niye iyileşmiyor acaba neden böyle uzadı. Çok yıprandık eşim kızım ben