Merhaba anneler oğlum 9 ay 6 günlük ek gıda ile aramız çok kötü ne sabah kahvaltısı ne çorba ne yemek fark etmiyor bir kaşık alıyor ikinci kaşık da istemiyor sadece anne sütü alıyor ben nasıl yediricem ne zaman iştahlı bir çocuk olucak varsa bir öneriniz alırım