metehan1810 Aranızda kullanan var mı 4. Aydan beri bestiron damla kullandım kilo başına 2 damla. Şuan bir yaşında kan tahlilindeki ferritin aşırı kötü çıktı. Başına gelen var mı bestirondan mı kaynaklı acaba
Dilan21 metehan1810 kullanımınız nasıl aç olması lazım yemekten öne alınması lazım süt ve türevleri o süreçte yememesi içmemesi lazım. Bunlar demiri etkiler
deniz255 metehan1810 en iyi emilim ferrum ve vegaferonda var maalesef. Evet bestironun içeriği temiz ama diğerleri kadar yükseltmiyor demiri
aselkussum metehan1810 bizde sürekli bestiron kullanıyoruz ferritini iyi ama bizimde demiri düşük çıkmıştı onuda kendimden kaynaklı düşünüyorum geçen ayda çok dikkat etmemiştim verme saatine bazen altadigim oluyodu falan ama ferritini doldurmuştu düşüktü ferritinimiz
akdemrfdn metehan1810 Maalesef ferritin 17 oğlumun. Bestiron kullanıyordıuk fakat maalesef yükselmemiş. Tedavi edici şurup ve doza geçtik…