birkimsee Arkadaşlar. 1 aylık kızım var kakasını yaptığı yer benek benek kızarık bir süredir. Pişik kremi sürdüm eczaneden de krem aldım sürdüm ama geçmiyor. Eczacı bezden olabilir demişti.Bez olarak molfix mavi paket kullanıyorum. Başka bir bez denemek istiyorum belki gerçekten bezdendir. Şu an 2 numara kullanıyorum. Her bezin kalıbı da aynı değil bildiğime göre. Hem kalıp olarak hem sızdırmaması olarak hangi bezi önerirsiniz?
metehan04 birkimsee ben 2 çocuğumu da e bebeğin bezi Pofy markayı kullanıyorum, çok memnunum, hiçbir şekilde alerji pişik kızarıklık, taşırma yapmadı, fiyat olarak da çok uygun denemenizi tavsiye ederim