Bez kitaplarımız var bizim de ağzına sokmaya çalışıyor başaramayınca yüzünde bırakıyor.Çekiyorum yine yapıyor bugün sanki bu ona eğlenceli geliyormuş gibi hissettim .Battaniyeler kıyafetler hep ağızda bizim de tabi ki de endişeleniyorum ben de.Ama kitaplarla oynarken çok komik oluyor kuzum 😊☺️