senbanabaksana Neden bunu yaptığını sormuştur öğretmen, neden vuruyormuş? Vurma sırasında öğretmenın yaklaşımı nasılmış? Onun gözetimindeyken bu davranışları nasıl tekrarlayabiliyormuş?
4 yaşında bir çocuğu '‘egolu’' vb. şeklinde etiketlemesi yanlış öncelikle. Yukarıdakileri sormanızı tavsıye ederim. Etiketlemeye karşı durun, olayları anlatmasını isteyin. Yorumu onun olsun :)