Normalde böyle şeylere inanan bir insan değilim, her şeyin mantıklı bir açıklaması vardır bana göre, hoş hala bir tarafım hala inanmakta güçlük çekiyor ama evimizde büyü varmış. 5 Ekim de oğlumun mevlüdünü yaptım evimde o gün yastığında iğne bulduk. Ben o gün bile “ya biri para takarken unutmuştur” diyip geçmiştim ama annemler direk “büyü bu” dediler. O günde yastıkta ki o iğneyi kızım görüp bana söylemişti ilk, o günden sonra kızımdan davranışsal bozukluklar çıktı psikolojik tedavi alıyoruz. Yani bana söylenilen kızımın büyüden böyle olması. (?) Kim yaptı ? Noldu ? Derken babam kaynanamı başından çıkarttığı iğneyi 3 kere saksıdaki toprağa batırıp bahçeye attığını görünce hocaya sormuş. Hocaya başka hiç bir bilgi vermemesine rağmen 3 kere büyü yapıldığını, sonuncusunun Mevlüt’te yapıldığını, yapanın eşimin tarafından olduğunu söylemiş pat diye. (Mevlüt’ü ve o taraftan yapıldığını tahmin etmiş) Hayır anlamıyorum 6 senedir evli, 10 senedir beraberiz hiç bu zamana kadar ses bile yükselmedi, saygısızlık bile olmadı neden böyle bir şey yaptı ? Amaç neydi ? Gerçekten büyü var mıydı ? Kızım ondan mı böyleydi ? Eşim direk başka bir hoca ile görüştü doğru mu teyit etmek için o hoca da var, gece bozalım demiş. Evde iken arayacağız ve bulacak. Görümcem bu sene evleniyor, kayınpeder yok, evde haliyle kaynana tek kalacak acaba diyoruz oğlunu kendine çekmek için mi yaptı ? Ya da kızım hiç sevmez, oğlan ona bağlansın diye mi düşündü ? Ne yaşıyoruz biz ya ?