Merhaba, elimde 2 kilo kadar pembe şeker hamuru mevcut. Kızımın mevlütüne kurabiye yapmak için almıştım. Elimi değmeden üzerinden bıçakla keserek birazını aldım. 2.5 kiloluk pakette şuan 2 kilo kadar kaldı. Ben 1200 TL ye almıştım 700 TL ye almak isteyen olursa yardımcı olabilirim