ikiaslanannesiyim hemsire-anne- izmir de oturuyorum uygulama üzeri komisyon faln istiyorlar o yüzden çok tutar
hemsire-anne- ikiaslanannesiyim evet dolap uygulamasında öyle bn daha öncede bebek arabası satmıstım özelden numaramj vermiştim görüntülü arayıp teyit etti sonra ücreti yatırdı bnde otobus firmasıyla yollamıstım